Puotipäivät

Puotipäivät-kampanjaa vietetään Kotkassa kuudetta kertaa. Kampanja on tällä kertaa viikon mittainen 1.-7.4.2019.

Puotipäivät-liikkeissä voi taas osallistua lahjakorttien ja tuotepalkintojen arvontaan sekä hyödyntää monipuolisia Puotipäivät-tarjouksia.

Elinvoimaiset kivijalkakaupat kuuluvat erottamattomana osana monipuoliseen ja houkuttelevaan kaupunkikuvaan. Puotipäivät-liikkeet ja Kotkan Kauppatie ry toivottavatkin kaikki kaupunkilaiset tervetulleiksi ostoksille paikallisiin liikkeisiin!

Kampanjaan osallistuvat kivijalkayrittäjät lähtivät jälleen innokkaina kampanjoimaan tärkeän asian puolesta. Kampanjan ”Ihastu paikalliseen” positiivisella ja lämpöisellä viestillä muistutetaan monipuolisista kaupallisista palveluista, joita kaupungista löytyy. Kampanja pitää sisällään mm. yrittäjien lähettämiä hauskoja selfieitä, jotka tuovat esille yrittäjät yritystensä takaa ja luovat hyvää mieltä yhteisölle.

Kampanjan keskeisinä tavoitteina on yhteisöllisyyden ja yhteistyön luominen yrittäjien välille sekä muistuttaa kuluttajia ostojen keskittämisestä paikallisesti. Ostamalla paikalliselta mahdollistetaan osaltaan työpaikkojen syntyminen ja säilyminen seudulla sekä kaupungin elinvoimainen ja monipuolinen kaupallinen tarjonta muistuttaa kampanjan tuottaja Samuli Kansa Kauppatieltä.

Kaikki osallistuvat liikkeet löytyvät Puotipäivät-sivulta, www.puotipaivat.fi. Kampanjaa kannattaa seurata Facebookista: www.facebook.com/puotipaivat ja Instagramista kotkanpuotipaivat.

Puotipäivät 2019 –yritykset:

California, Crocodile Bar, Eläintarvikeliike Tottakai, Herkkukauppa Praliini, Hyväntuulen Kuntoklubi, Jalkaterapia Mia Markkula, Jalkojen Terveyshoitola Hohenthal, Karhulan Fenno Optiikka, Karhunkulman ompelupalvelu, KAT'S Cafe, Keittiötarvikepuoti Purnukka, Kotkan Kosmetiikkakeskus, Leistin leipomo, Moliendo Café, Noon Knit, Optikkoliike Prisma, Painotalo Westman, Pilke Optiikka, Pub Albert & Pub Eduard ja Studio CutPoint

PP2019 kevät banneri.png